Projekty graficzne
Reklamy internetowe i prasowe, broszury, katalogi, logotypy, dyplomy, kubki – zaprojektujemy, co tylko będzie potrzebne
Zajmujemy się grafiką od czasów, gdy Corel wypuścił wersję 2.0, a instalowało się go z dyskietek. Photoshopa poznaliśmy od wersji 5.0 i od tamtej pory towarzyszy nam w codziennej pracy.
Identyfikacja wizualna: logotyp, księga założeń, wizytówki, stopki email, papier firmowy
Reklama on-line: wszystkie formaty według aktualnych wymagań Facebooka czy Instagrama; bannery dla Google Ads, sieci reklamowych i portali internetowych.
Reklama off-line: od najmniejszej do największej – ulotki, katalogi, reklamy prasowe, bannery, billboardy
Identyfikacja wizualna
Charakterystyka
Dobra firma jest spójna w komunikacji wizualnej – od stopki maila. przez wizytówki, foldery, ogłoszenia, aż po wielkie kampanie reklamowe. To nie widzimisię grafików – po prostu wykorzystuje się efekt synergii.
Szacunkowy koszt
Do indywidualnego ustalenia, podstawowe założenia i projekty już od 1200 zł
Reklama on-line
Charakterystyka
Internet jest teraz głównym nośnikiem reklam. Ale… grafika przygotowana na Facebooka może bardzo źle wyglądać na Reels-ach itp. Każde medium ma swoje, często aktualizowane formaty i założenia reklamowe. Kiedyś np. na Facebooku reklama nie mogła mieć więcej niż 30% powierzchni tekstu.
Znamy się i na specyfice reklam on-line, i na reklamach, jako takich – i chętnie je dla Was przygotujemy. Na duże i małe kampanie – wedle potrzeby.
Szacunkowy koszt
Jak zawsze – do indywidualnego ustalenia, podstawowe założenia i projekty już od 300 zł
Reklama off-line
Charakterystyka
Off line – czyli to, co pojawia się nie w sieci, a w świecie rzeczywistym. Ulotki małe i duże, katalogi, reklamy prasowe, bannery, billboardy – wszystko – jeśli potrzebujesz
Szacunkowy koszt
I znów – do indywidualnego ustalenia, podstawowe założenia i projekty już od 300 zł
Książki, pisma i katalogi
Charakterystyka
Znamy się na książkach, broszurach, katalogach. Wiemy, co petit, a co nonparel, czym jest żywa pagina, co to spady, jak dobrać barwy z Pantone’a, a jak rozłożyć je na CMYK.
Szacunkowy koszt
Jak zawsze – do indywidualnego ustalenia, podaj, czego potrzebujesz – wycenimy